środa, 3 czerwca 2015

Surówka z kapusty pekińskiej

Chłonna nowych surówek kiedy zobaczyłam jakiś czas temu w Domu Gosi przepis na surówkę właśnie z kapusty pekińskiej zapisałam sobie skrzętnie do wypróbowania. Nadszedł na to w końcu czas, zrobiłam surówkę i ja :-D

Link do przepisu : http://domgosi.pl/surowka-z-pekinki/

Przekopiowany :

Składniki kapusta pekińska – pokrojona drobno, ile tam nam zostało z główki 
marchew – 1 
koperek – im więcej (do połowy pęczka), tym lepiej 
ogórek – pół szklarniowego 
oliwa – 2 łyżki (u mnie olej lniany) 
sól, pieprz – dla chętnych, do smaku 


Wszystkie składniki pokroić, przyprawić, polać oliwą, wymieszać i jeść.

Tak więc u siebie zrobiłam mały błąd, dałam za dużo pekinki względem pozostałych składników. Z koperkiem też szału nie było... Więc braki postanowiłam uzupełnić ogórkiem kiszonym.
Wyrób u mnie wyglądał o tak :

Kapusta


Ogórek i marchew


Kiszony


Koperek a na to oliwa i przyprawy


Efekt końcowy


Jak napisałam - za dużo u mnie tej kapuchy było, nie dało się wyczuć innych smaków. Tak więc na drugi raz (bo będzie powtórka) troszkę więcej oliwy, mniej pekinki i na pewno będzie lepiej :-)
Tutaj kiszony dał smaku, jak sałatka chwilę przestała i się "przegryzła" było ok.
Oceniam na 4/5.

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz