niedziela, 12 czerwca 2016

Pudding chia z musem mango

Wyjechałam na tydzień zostawiając w kuchni mango... Po powrocie miałam opcje, albo mango wywalić, albo coś z nim zrobić już. Gdzieś mi świtało, że chyba widziałam jakiś pudding z nasion chia z mango właśnie. Poszperałam w necie za najmniej skomplikowanym przepisem, z małą ilością składników (i takich które miałam w domu) i jest - Kuchnia w wersji light! No to próbujemy :-)

Link do przepisu : http://www.lekkowkuchni.pl/2015/10/pudding-chia-z-musem-z-mango.html

Przekopiowany :

SKŁADNIKI na 4 porcje:
1 puszka mleka kokosowego BIO
4 łyżki chia
2 łyżki syropu z agawy 
1 mango

Mleko kokosowe dokładnie wymieszaj z chia oraz syropem. Przelej do szklaneczek i odstaw do lodówki na kilka godzin - najlepiej na cała noc.
Mango zmiksuj. Pudding podawaj z musem z mango.

Po pierwsze nie kumam czemu we wszystkich przepisach daje się mleczko kokosowe a nie zwykłe mleko, no ale niech będzie, akurat mam dwie puchy.
U mnie z braku syropu z agawy dałam trochę słodzika w proszku, mleko kokosowe dałam light, bo takie miałam w domu.
Nie specjalnie jest nawet pokazywać wyrób takie to proste ;-)

Główne składniki


Mango obrać, pokroić w kostkę i zmiksować


Nasionka chia wymieszałam z puszką mleczka kokosowego i słodzikiem


I odstawiłam na parę godzin


Na koniec połączyć w szklankach czy pucharkach i jest deser :-)



Mam wrażenie, że trochę za mało płynu było, ziarenka trochę chrupały, trochę za bardzo jak na mój gust, więc następnym razem trochę jeszcze zwykłego mleka doleję, nie dużo.
Bardzo smaczny deser, jak się wymieszało z tym musem z mango, to już w ogóle słodycz, że hej ;-)
Przepis oceniam na 4/5 i polecam, a ja lecę szukać kolejnych przepisów na mango, bo jeszcze jedno mam w lodówce ;-)

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz