sobota, 7 września 2013

Sałatka grillowa

Przepis sponsorowany przez majonez wyczaiłam w biedronkowych smakach życia. Sałatki typowo na grilla jeszcze w repertuarze nie miałam, a ta wyglądała ciekawie, więc się skusiłam do zrobienia. Patelnia grillowa to super sprawa, szczególnie jak o 22 nachodzi ochota na mięsko z grilla :-P
Zdjęcie samego przepisu :



Przepisany :

Składniki :

3 łyżki majonezu Dekoracyjnego Winiary
1 sałata masłowa
2 pęczki rzodkiewki
1 pęczek szczypiorku
1 pęczek koperku
sól i cukier do smaku

1. Oczyść warzywa.
2. Sałatę porwij na mniejsze części.
3. Rzodkiewki zetrzyj na tarce o grubych oczkach.
4. Szczypiorek i koperek drobno posiekaj.
5. Połącz wszystkie składniki z majonezem.
6. Dopraw solą i cukrem.
7. Podawaj zaraz po przygotowaniu.

Jak widać zero filozofii, prosto i szybko :-)

Pocięta sałata (zamiast masłowej taka mała rzymska)


Kilka startych rzodkiewek


z ziołami


I majonez z solą i cukrem



Na talerzu z obiadem :-)


Sałatka baaardzo mi smakowała, na prawdę byłam w szoku że jest taka dobra :-) tylko nie przeholujcie z cukrem i solą i jest rewela. Jedyny minus jaki widzę, że majonez po zmieszaniu ze wszystkim, po chwili zmienia się w lejący się płyn.
Przepis oceniam na 4,5/5, ze względu na ten lejący się majonez.

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz