środa, 27 marca 2013

Sałatka serowa z pieczarkami

Wrzucam przepis możliwie szybko, bo mama się dopominała, gdyż w domu sałatka okazała się hitem ;-) Ojciec stwierdził, że jest tak dobra i tak ma zbilansowany smak, że by się mogła sprzedawać! Nie dziwi mnie to specjalnie, bo właśnie odtworzyłam sałatkę którą kupiłam niegdyś od Pani Kanapki ;-) Dopowiedziała mi który i gdzie ser kupić, trochę pokombinowałam, podorzucałam składników i voila! Mamy pyszną sałatkę.
Nadaje się też na Wielkanocny stół, na którym po słowach Mamy, wiem że zagości :-) A i jak widać dobrze też się do pracy taką wynosi ;-)

Kupiona sałatka wyglądała tak :

Składniki :

Ser grecki kanapkowy (do dostania z tego co wiem tylko w Tesco)
Jajka (ja użyłam 3)
Pieczarki marynowane
Kukurydza z puszki
Papryka (czerwona najlepsza, kontrastuje z resztą)
Pieprz
Sól
Majonez

Wykonanie :

Jajka gotujemy na twardo, studzimy, obieramy i kroimy w kosteczkę.
Ser kroimy w nie zbyt małą kostkę (tak 0,5 - 1 cm bok).
Pieczarki w kostkę lub słupki, jak kto woli, byle nie za drobno, żeby były w sałatce wyczuwalne.
Paprykę kroimy drobno, żeby dała kolorowe punkciki sałatce.
Kukurydzę z puszki (kilka łyżek) przecedzamy i dodajemy do miski z resztą składników. 
Trochę pieprzu, soli i majonezu i gotowe.



Zdjęcia z wykonania mają się tak :

Składniki


Super specjalny ser ;p
(Próbowałam wcześniej z Mozzarellą z Arli taką w kostce, ale to nie było to)


Jajka


Ser w kostkę


Pieczarki


Papryka


I do miski!


Ważne żeby dobrze dobrać proporcje, żeby wyglądało to mniej-więcej tak...


I już wersja majonezowa



Mi sałatka smakuje bardzo, więc oceniam 5/5 i polecam serdecznie ;-)
A i w akcjach na mikserze się podzielę, a co!

Wielkanocne Smaki III  Kolorowe śniadanie wielkanocne

Współorganizatorem konkursu jest CupoNation, strona z kuponami rabatowymi do wielu sklepów oraz blog www.pysznakuchnia.com.pl

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz